Grote drukte bij Eindhoven Cup toernooi in Son en Breugel

Het was op zondag 13 januari een drukke ochtend bij de Eindhoven Cup in Son en Breugel. Bij binnenkomst stond er een bord met een pijl naar links voor het schaken en naar rechts voor het voetbal. Dit om de toestromende jeugd en toeschouwers naar de juiste activiteit te leiden.

De plaatselijke voetbalclub had een gedeelte van de centrale ruimte afgehuurd waardoor er voor de Eindhoven Cup slechts 2 zalen beschikbaar waren. Het paste er gelukkig allemaal net in: de ongeveer 60 kinderen, 60 stoelen, 30 speeltafels en de tafelleiders. Op het laatste moment moesten er zelfs nog tafels en stoelen bij door extra aanmeldingen! Maar desondanks kon het toernooi keurig op tijd beginnen.

Bijzonder was dat Casper tijdens de Eindhoven Cup ook nog mee deed aan een atletiekcross in Best! De indeling van de schaakrondes was speciaal voor hem aangepast zodat hij tegelijkertijd mee kon doen aan beide wedstrijden. De laatste schaakpartij speelde hij in zijn atletiekkleding. Met een 3e prijs bij het schaken en een gouden medaille bij de atletiekcross was het voor hem een zeer geslaagde dag!

Klik hier voor alle foto’s en uitslagen.

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.